Final Fantasy 7 Rebirth, oyuncuları yeni sürprizlerle karşılıyor
Orijinal 1997 klasiğinin aksine, bu kez dünya haritasında Sephiroth karakteri çok daha fazla karşımıza çıkacak. Bu yenilik, oyunseverler arasında büyük bir heyecan yaratıyor ve orijinal oyunun hayranlarını yeni maceralara davet ediyor.
Final Fantasy 7 Rebirth, klasik oyunun orta kısmını yeniden yaratmanın ötesine geçerek, efsanevi karakter Sephiroth'un dünya haritasındaki varlığını da genişletiyor.
2020'de yayınlanan Final Fantasy 7 Remake'te Sephiroth zaten büyük bir etki yaratmıştı, özellikle de orijinal oyunun açılış bölümüne kıyasla. Devam oyunu, bu etkiyi daha da ileriye taşımayı hedefliyor. Oyunun yapımcısı Yoshinori Kitase, Game Informer ile yaptığı röportajda, "Remake, Sephiroth ile karşılaşmanızı anlatıyor ve Rebirth'te Sephiroth'u karakterlerin yolculukları boyunca takip edip mücadele etmeleri gereken açık bir düşman olarak göstermek istedik," diyor.
Kitase, orijinal oyunun dünya haritasında ana kötü karakterin çok az görüldüğünü belirtiyor ve ekip, bu unsuru yaklaşan devam oyununda öne çıkarmaya karar vermiş. Orijinal oyunda Cloud ve arkadaşları dünya haritasında Sephiroth'un peşinden gidiyorlar, ancak onu nadiren gerçekten görebiliyoruz. NPC'ler genellikle ondan fısıldayarak bahsediyor veya yıkımının izlerine rastlayabiliyorsunuz.
Final Fantasy 7 Rebirth, oyuncuları yeni sürprizlerle karşılıyor
Sephiroth'un ne kadar fazla görüneceğini görmek ilginç olacak. Onun gizemli ve tehlikeli cazibesi, oyundaki yokluğundan geliyordu - fiziksel olarak orada olmasa bile etkisini hissettirebiliyordu ve bu durum onu ikonik bir kötü karakter haline getirdi. Daha sonraki yan ürünler ve çoklu medya projeleri, özellikle Advent Children ve Kingdom Hearts'ta, Cloud ile olan rekabetini biraz fazla abarttı, ama umarım Rebirth onun cazibesini koruyurken daha fazlasını göstermeyi başarır.
Sephiroth'un daha büyük rolü, aynı zamanda kötü karakteri daha sempatik hale getirmeyi de amaçlıyor. Oyunun yönetmeni Naoki Hamaguchi, "Sephiroth'un nasıl bu hale geldiğini açıkça göstermenin gerekli olduğunu hissettik," diye açıklıyor. "Geliştirici olarak bu oyunu yaparken, Sephiroth'un gerçeği keşfettiğini ve giderek daha fazla karanlığa düştüğünü ifadelerinde yansıtarak, ona gerçekten üzüldüm."dedi.
Square Enix, oyunun en dramatik anını sürekli olarak hayranlarına gösteriyor olacak. Bekleyip görelim.