Cyberpunk 2077: Phantom Liberty, ticari bir başarıya imza attı
CD Projekt'in en yeni yapıtı Cyberpunk 2077: Phantom Liberty, piyasaya sürüldüğü andan itibaren büyük bir ticari başarı kazandı. Oyunun etkileyici grafikleri ve sürükleyici hikayesi, oyuncular tarafından oldukça beğenildi ve kısa sürede geniş bir hayran kitlesi edindi.
CD Projekt, Cyberpunk 2077: Phantom Liberty'nin ticari bir başarı olduğunu duyurdu. Bu başarı, The Witcher 3: Wild Hunt'ın ek paketleri Hearts of Stone ve Blood and Wine ile benzer rakamlara ulaşmasıyla daha da anlam kazandı. IGN ile yapılan bir röportajda, CD Projekt Phantom Liberty'nin yaklaşık %23'lük bir ek paket satış oranına sahip olduğunu doğruladı. Bu, Cyberpunk 2077'yi satın alan oyuncuların %23'ünün bu ek paketi de aldığı anlamına geliyor. CD Projekt'in eş-CEO'su Michał Nowakowski, X/Twitter üzerinden yaptığı açıklamada, The Witcher 3'ün Hearts of Stone genişlemesinin %22, Blood and Wine genişlemesinin ise piyasaya sürülmesinin üçüncü ayında %24'lük bir satış oranına ulaştığını belirtti.
Phantom Liberty, asıl oyunun piyasaya sürülmesinden yaklaşık iki yıl dokuz ay sonra piyasaya sürülerek dikkat çekiyor. Bu durum, genel olarak oyuncu ilgisinin daha yüksek olduğu dönemlerde yayımlanan indirilebilir içeriklere kıyasla önemli bir fark yaratıyor.
Cyberpunk 2077: Phantom Liberty, ticari bir başarıya imza attı
Obsidian Entertainment'ın stüdyo tasarım direktörü Josh Sawyer, 2023 Kasım'ında CD Projekt'in Phantom Liberty'nin 4.3 milyon kopya sattığını ve %20'lik bir ek paket satış oranına ulaştığını açıkladığında, X/Twitter üzerinden bu durumu değerlendirdi. Sawyer, stüdyosunun birkaç ay içinde yayımlanan DLC'lerde yaklaşık %25'lik bir satış oranı hedeflediğini belirterek, "Oyunun piyasaya sürülmesinden iki buçuk yıl sonra %20'lik bir ek paket satış oranına ulaşmak oldukça etkileyici" dedi.
Cyberpunk 2077'nin PlayStation Store'dan kaldırılmasına ve oyunun çeşitli sorunlarıyla başa çıkmak zorunda kalan CD Projekt'in, Phantom Liberty genişlemesini yapma kararını sorguladığı anlaşılıyor. Nowakowski, bir paylaşımında "Açıkçası, tek oyunculu oyunun piyasaya sürülmesinden bu kadar uzun bir süre sonra genişlemeyi yapma kararı biraz tersine düşündürücüydü. Ancak olanlar, insanların memnun kaldığı sağlam içeriklerin doğru yol olduğunu bize kanıtladı" dedi.