Zelda filmi fazlasıyla gerçekçi olacak

"Legend of Zelda" filminin yönetmeni, eserin gerçeğe yakın ve doğal bir anlatıma sahip olması gerektiğini vurgulayarak, hareket yakalama tekniklerinden ziyade daha gerçekçi bir yaklaşımın tercih edileceğini belirtti.

Filmin yönetmen koltuğuna oturan Wes Ball, Nintendo'nun uzun süredir beklenen "The Legend of Zelda" filmi için hareket yakalama teknolojisine aşırı bağımlı olmayacağını açıkladı. 2010 yılında, Nintendo'nun onu bu fantezi uyarlamasının başına getirmesinden çok önce ve hatta ilk filmi "The Maze Runner"ı yönetmeden önce, Ball bir tweet'inde "The Legend of Zelda"nın James Cameron'ın "Avatar" filmi gibi tamamen hareket yakalama teknolojisiyle çekilmesinin harika bir fikir olacağını düşündüğünü belirtmişti. Ancak "Mayıs'ta" vizyona giren hareket yakalama yoğunluğundaki "Kingdom of the Planet of the Apes" filmi üzerinde çalıştıktan sonra, Link için başka planları olduğu görülüyor.

Bir haber sitesi ile yaptığı röportajda Ball, "The Legend of Zelda"nın tamamen hareket yakalama ile yapılmasının artık tercihi olmadığını gülerek ifade etti. Bunun yerine projenin biraz daha "gerçekçi" ve "yerleşik" olması gerektiğini söyledi. Ancak film hakkında çok fazla bilgi veremeyeceğini de ekledi. Ball, "Çok çalışıyoruz ve harika bir şey yapacağız," dedi ve şaka yollu, "Daha fazlasını söylersem, Nintendo buradan bir yerlerden çıkıp beni yakalayabilir," diye ekledi.

Zelda filmi fazlasıyla gerçekçi olacak

Ball, animasyonun büyük bir savunucusu olarak sektöre giriş yaptı. Stilize CG animasyon kısa filmi "Ruin" ile tanındıktan sonra üç "Maze Runner" filmi yönetti. Üçleme sonrasında, Disney'in 20th Century Fox'u satın almasından sonra dağılan iddialı "The Mouse Guard" animasyon projesini geliştirdi. Ancak stüdyo açıkça hayran kalmış olacak ki, Ball'ı "Apes" serisinin bir sonraki bölümünü yönetmekle görevlendirdi—bu film, onu Weta ile yeniden bir araya getirerek, canlı aksiyon ve animasyon konusundaki nadir yeteneğini sınamış oldu. Ball, 14 yıl önce tamamen animasyonlu bir "Legend of Zelda" filmi hayal etmiş olsa da, "Kingdom of the Planet of the Apes" ile Avatar hayallerini gerçekleştirmiş oldu.

Ball, "Avatar gibi ve önceki 'Apes' filmlerinden farklı olarak, bu filmde tamamen CG olan yaklaşık 30 veya 40 dakikalık bir bölüm var. Her yaprak, her ağaç kabuğu, tamamen CG. Bu Avatar deneyiminden biraz tad almış oldum, yani sadece hareket yakalama sahnesinde olan aktörlerle, tüm bu çılgın kutular ve nesneler için araçlarla hayali bir şekilde oynamak gerçekten eğlenceliydi," dedi.

"The Legend of Zelda"nın ne zaman çıkacağına dair henüz bir bilgi yok, ancak Ball'ın "Kingdom of the Planet of the Apes" filmi 10 Mayıs'ta sinemalarda olacak.

Batman Arkham Shadow duyuruldu, efsane seri geri dönüyor
Kingdom Hearts 4 çıkış tarihi netleşti
Epic Games'in bu hafta sunacağı ücretsiz oyun belli oldu
Sonraki Haber