Destiny’nin loot mağarası güncelleniyor

Destiny'nin çıkmasıyla birlikte yapımcılar yeni bir güncelleme paketi sunmaya hazırlanıyorlar

Bungie geliştirici takımının yaptığı açıklamaya göre, içinde daha önce bahsettiğimiz mağaranın da içinde bulunduğu ufak tefek hataların/dengesizliklerin giderilmesi için çalışmalar başlamış. Büyük, veya küçük ve ani güncellemeler ile bu tip sorunların üstesinden gelineceğini söylüyor yapımcılar. Oyunun çıkışının üzerinden iki hafta geçmesiyle beraber; yapımcılar şöyle bir arkalarına yaslanıp, oyunun nasıl bir hale geldiğini ve değiştirmek istediklerini oyunculara bildirmenin zamanının geldiğini düşünüyorlar. Yapacakları kimi düzeltmeler gün içinde; kimileri de daha büyük güncellemeler halinde, zamanla gelecekmiş. Hangi konularda değişiklikler olacak, hep beraber kısaca göz gezdirelim: Ganimetler/Eşyalar Burada olacak en büyük değişiklik elbette Old Russia'daki mağaranın kötüye kullanımını bitirmek olacak. Oyuncuların eşya düşürme hevesiyle, saatlerce bir deliğe ateş etmeleri yapımcıların oluşturmak istediği oyun atmosferini baltalıyormuş. Mağaradan düşen eşya sayısı ve kalitesi azaltılacak, oyuncular daha iyi eşyalar düşürme ihtimali olan aktiviteleri tamamlamaya teşvik edilecek. İşin diğer bir yanı ise epey ilginç. Bu mağara sayesinde farkında olmadan bir sosyal deney yapma şansına eriştiklerini söylüyor yapımcılar; oyuncuların bu kadar iyi organize olabildiğini görmek ilham verici, fakat bu kadar basit bir şey için organize olduklarını görmek biraz üzücüymüş. Daha sert etkili sosyal deneyler için yapımcıların biraz DayZ oynamalarını öneririz.

Sosyal Sesli iletişim için bir çözüm üretmeye çalıştıklarını söylüyor yapımcılar; zira sesli iletişim, oyuncuların sosyalleşmesinde ve/veya plan kurabilmesinde (dolayısıyla oyundan daha çok zevk almasında) çok büyük bir etken. Fakat önceki Halo oyunlarında yaşadıkları gibi, azınlıkta olan ama gürültülü bir kitlenin, oyuncuları ses kullanarak rahatsız etme ihtimalleri var. Şimdilik buna buldukları çözüm; sadece eşleşmeli maçlarda sesli iletişim kullanılması olmuş. Bu yıl içinde Strikes ve Crucible modlarında kullanılmaya başlanacakmış. Aktiviteler Strikes aktivitesinde boss yaratığın daha az hasar alması ve oyuncuların daha çok hasar görmesine sebep olan bir sorunla karşılaştıklarını, ve bununla ilgileneceklerini söylüyor yapımcılar. Ve Raider'lerden de özür diliyorlar.

Denge Seçilecek sınıflar veya silahlar arasında "en iyi seçim" ya da tam tersi, "en kötü seçim" gibi farklılıklar olmasını istemediklerini, ve bunun üstüne düşeceklerini söylüyor yapımcılar. "Exotic" silahların biraz güçsüz kaldığından şikayetçi olan oyunculara "silahlarınızı bozdurmayın, onların da zamanı gelecek" diyorlar. Auto-Rifle'ların uzun mesafede gereğinden fazla etkili olduğunu ve bunu kırpacaklarını, Scout Rifle'ların artık "attığını vuracağını", pompalı tüfeklerin de artık tamamen yakın mesafe olacağını söylüyorlar. Destiny belki ufak tefek eksikliklerle piyasaya çıktı, kimine göre bekleneni veremedi, kimini ihya etti; fakat gerçek olan şu ki, yapımcıları oyuna ve oyundan daha önemlisi, oyunculara ve onların görüşlerine önem veriyorlar. Bu şekilde oyuncuların gönlünü kazanmak her zaman işe yaramıştır, Cd Projekt Red ve bir çok örnekte gördüğümüz gibi. İyi oyunlar dileriz, şarjörünüz eksik olmasın.

Bilgisayarınız The Evil Within’i oynatacak mı?
Forza Horizon 2 Xbox One'da görüntülendi
Huawei FreeBuds Pro 4 inceleme: Yeni nesil ses ve gürültü engelleme teknolojisi
Sonraki Haber