Battlefield 1 bahar güncellemesi detaylandı
Oyuncuların merakla beklediği Battlefield 1 bahar güncellemesinin tüm detayları belli oldu.
EA Games, uzun bir aradan sonra FPS türünde Battlefield 1 ile nihayet umduğunu bulmuştu. 1. Dünya Savaşı'nı konu alan Battlefield 1, geçtiğimiz aylarda yeni savaş bölgeleri ile güncellenmişti. Yapay zeka, araçlar ve oynanış ile ilgili bir takım geliştirimeler yapan EA, şimdi de Battlefield 1 bahar güncellemesi ile karşımıza çıkıyor.
Battlefield 1 Bahar Güncellemesi ile gelen yenilikler
Kur ve Yönet: Her oyuncu Birlik kurabilir. Birlikte en yüksek rütbe olan General rolünü yalnızca bir kişi alabilir. Aynı anda iki General olamaz. Birlik kurucusu General rütbesiyle başlar. Birlik oluştururken şu bilgileri ekleyebilirsiniz:
Ad: Bu bilgi zorunludur ve 3-24 karakter uzunluğunda olmalıdır.
Etiket: Bu bilgi zorunludur ve 1-4 alfanümerik karakterden oluşur.
Açıklama: İsteğe bağlıdır ve en fazla 256 karakter olabilir. Birliğinizi istediğiniz gibi açıklamak için bu alanı kullanın.
Amblem: Kendi kişisel Amblem galerinizden Birliğinize bir amblem seçebilirsiniz. Seçeceğiniz amblem Birliğe “kopyalanır”; yani daha sonra kendi ambleminizi güncellerseniz yapacağınız değişiklikler Birlik amblemine otomatik olarak yansımaz.
Erişim Türü: Bu seçim, diğer oyuncuların Birliğinize nasıl katılabileceğini belirler:
Açık: Herkes bu birliğe anında katılabilir.
Başvurulu: Herkes başvurabilir. İzinli Birlik üyeleri başvuruları kabul ya da reddedebilir.
Kapalı: Bu durum ayarlıyken Birliğe kimse katılamaz.
Gerekli izne sahip Birlik üyeleri bu ayarları ya da değerleri istedikleri zaman değiştirebilirler.
General: En yüksek Birlik rütbesidir. Birlikte yalnızca bir General olabilir. Aynı anda iki General var olamaz. Kurucu, Birliği kurarken bu rütbeyi alır, fakat sonradan isterse bu rütbeyi başkasına devredebilir (Birlikten ayrılmak isterseniz bu devri gerçekleştirmeniz zorunludur). General her şeye erişim sahibidir; birliğin adını, etiketini değiştirebilir ve hatta Birliği dağıtabilir.
Albay: İkinci en yüksek rütbe olan Albay, Birlik yönetimi araçlarının çoğuna erişim sahibidir; açıklama, amblem ve erişim türü gibi özellikleri düzenleyebilir. Yani çoğu zaman Generalin işlerini halledebilirler.
Yarbay: Yarbay, yönetim izinleri olan en düşük rütbedir. Başlıca görevi Birlik başvurularını kabul veya reddetmek (Birlik “Başvurulu”ya ayarlıysa) ve Kiralık Sunucuları Birliğe bağlamaktır.
Er: Birliğe yeni katılan üyelerin başlangıç rütbesidir. Bu rütbe, Birliğin üyesi olduğunuzun tescili olması, Birliği temsil edebilmeniz ve oynayan diğer Birlik üyelerine katılabilmeniz dışında hiçbir şeye erişim vermez. Genel kural olarak, başka birini istediğiniz zaman sizden bir düşük rütbeye atayabilir; sizden en az bir rütbe düşük üyelerin rütbesini düşürebilir ya da onları Birlikten atabilirsiniz. Rütbe izinleri kademeli olarak arttığından terfi etmeniz durumunda önceki erişim izinlerinizi kaybetmeden yenilerini kazanırsınız.
Bul ve Katıl: Birliklerin olayı birlikte oynamaktır. “Birlik Bul” bölümünde bazen size önerilen Birliklerin listesini görebilirsiniz. Bu liste, arkadaşlarınızın temsil ettiği diğer Birliklerdir. Bulduğunuz bir Birliğe katılmanın ne kadar kolay veya zor olacağını Birliğin erişim türü belirler. Bazen anında katılabilirken bazen başvuru yapmanız gerekir. En kötü ihtimal ise Birliğin kapalı olmasıdır; bu durumda hiç şansınız yok.
Birliğinizi Temsil Etme ve Birlikle Oynama: Çoğu oyuncu için Birliği temsil edebilmek en önemli şeydir. Yeni sistemde bunu olabildiğince kolaylaştırmaya ve güzelleştirmeye çalıştık. Öncelikle, aynı anda yalnızca bir Birliği temsil edebilirsiniz. Ayrıca hiçbir Birliği temsil etmemeyi de seçebilirsiniz. Birlikteki üyeliğiniz ve rütbeniz, temsil etme ya da etmeme kararınızdan etkilenmez. Bir Birliği temsil ettiğinizde, Birliğin etiketi adınızın önünde görüntülenir ve Birliğin amblemi de normalde kendi ambleminizin olduğu yerlerde görüntülenir; yani sizin ambleminizin yerine geçer. Burada amaç, Birlik temsilini mümkün olan her yoldan yapabilmenizdir.
Etiket ve amblem dışında, aynı Birliği temsil eden oyunculardan oluşan bir manga yaparsanız, manganın adı otomatik olarak Birliğin adına değişir. Ayrıca temsil ettiğiniz Birlik, bir Bayrağın Ele Geçirilmesine en fazla katkıda bulunan Birlik olmuşsa (Birlik içinde en az iki üye kalmalıdır), bayrak direğinde Birliğinizin amblemini taşıyan bir flama dalgalanır. Havanızdan da geçilmez.
Şu an için Birlik başına 100 üye sınırı var. Grubunuz 100 kişiden fazlaysa aynı adı, etiketi, amblemi ve açıklamayı taşıyan birden fazla Birlik kurmanızı tavsiye ederiz. Bir oyuncu en fazla 10 Birliğe üye olabilir. Buna bekleyen başvurular da dahildir; mesela 8 Birliğe üyesiniz ve 2 Birliğe de başvurunuz değerlendirme aşamasında bekliyorsa bir Birlikten ayrılana ya da başvurularınızdan birini geri çekene kadar başka bir Birliğe katılamaz ya da başvuramazsınız. İleride bu üye sınırını artırmayı düşünebiliriz.
Üzerinde durduğumuz şeylerden biri de, gruplar halinde oynamayı kolaylaştırmaktı. Bu bağlamda Birliğinizin nerede oynadığını daima görebilmenizi ve onlara katılabilmenizi sağlayan bir özellik ekledik.
Sıhhiyecinin diriltme niyeti
Sıhhiyeci olarak oynadıysanız, düşen bir takım arkadaşınıza ulaşmak için kendi güvenliğinizi hiçe sayarak kurşunlar ve patlamalar arasından ilerleyip, ulaşmaya çalıştığınız oyuncunun son saniyede “geç” komutu vermesinin ne sinir bir şey olduğunu bilirsiniz.
Artık ölen oyuncuyu “tespit” edip onlara doğru gelmekte olduğunuzu belirtebileceksiniz. Oyuncu, sizin adınızı ölüm ekranında yanıp sönen “sıhhiyeci geliyor” mesajıyla görecek. Sıhhiyeci ayrıca bağırarak da gelmekte olduğunu söyleyecek.
Yine de geç komutu veriyorsa zaten o oyuncuyu kurtarmaya değmezmiş, boş verin.
Sunucu yönetimi
Sunucu yöneticileri artık başka oyuncuları bir listeye ekleyerek onlara sunucu yöneticisi hakları verebilecek.
Sunucularda ön turun sonlanması için gereken sayı 20’den 6’ya düştü.
Parola korumalı sunucuların kullanılabilmesi özelliğini de eklendi.
Oyunun diğer kısımları gibi sunucu yönetimi fonksiyonlarını da zaman içinde geliştirmeye devam edeceğiz. Bu sadece başlangıç. Gelişimi yönlendirecek görüş ve düşüncelerinizi beklediğimizi hatırlatalım.
Silahlar
Topluluktan gelen bir başka istek de daha fazla silahtı. Bu isteğe katılmamak ne mümkün! Bu güncellemeyle birlikte her sınıfa bir tane olmak üzere toplam dört yeni silah modeli eklendi:
- HELLRIEGEL 1915 MÜDAFAA
- SELBSTLADER 1906 K. NIŞANCI
- HUOT AUTOMATIC DÜRBÜNLÜ
- MARTINI HENRY K.NIŞANCI
Kurdeleler
Kış Güncellemesinde önceki Battlefield oyunlarından Kurdele sistemini oyuna eklemiştik. Sonuçtan çok memnun kaldığımız için Bahar Güncellemesiyle birlikte 19 yeni Kurdele ekleyerek bu sistemi büyütmeye karar verdik.
Yeni Kurdeleler, takım oyununu teşvik edecek. Artık tespit etme, diriltme, ikmal yapma, tamir etme, iyileştirme vb. işleri yaptığınızda Kurdele alacaksınız.
Künyeler
Bu güncellemeyle birlikte beş tane daha Künye geliyor:
- Battlefest 2017
- Answers HQ
- Sakura ve Murata
- Alaylı Kupası
- Yardım Et
Genel
Cephe Hattı: Isınmada muharebe alanları aktifleşmediği için sınır dışına çıkılabiliyordu. Bu hata giderildi.
Cephe Hattı: Zamanlayıcının başlamama hatası giderildi. Kaydedilen en uzun oyun 3,5 saatten uzundu.
Muharebe alanları, mini haritada küçük görsel hatalara neden oluyordu; bu hatalar giderildi.
Arazideki nehir ve göllerin fiziksel malzemesi güncellendi. Artık su patlamaları doğru görüntülenecek.
Konsollarda küçük oyun modları 60 Hz’e ayarlandı.
Döşeme desenleri oluşmaması için yağmur dokusunun genişliği artırıldı.
Haritalar
AMIENS: Hatalı birden fazla nokta düzeltildi.
ARGONNE ORMANI: Hatalı birden fazla nokta düzeltildi.
Oyuncular üstüne çıkamamaları gereken bir koruganın üstüne çıkabiliyordu; bu hata giderildi.
Işıklandırma, harita daha net görünecek şekilde ayarlandı.
FAO KALESI: Uçak ya da paraşütteyken sis yüksekliği ayarlandı.
VAUX KALESI
Operasyonlar: Giriş kamerası güncellendi.
Operasyonlar: Müdafaacılar bir tabur kazandığında Elit öğeler yok olacak.
Fetih: Doğma yerleri, düşman yakınında olmayacak şekilde yeniden ayarlandı.
Fetih: A, C ve D’nin ele geçirme alanı boyutları ayarlandı.
Fetih: Düşman takım tüm ele geçirme noktalarını zapt etmişse Kahraman Kitleri, kaybeden takımın karargahında doğacak.
Fetih: Alman doğma yerinin çevresindeki muharebe alanı ayarlandı.
Akın: 3. sektördeki ilk MCOM, akıncılara yaklaştırıldı ve müdafaacılara avantaj sağladığı anlaşılan bazı doğma mesafeleri ayarlandı.
Akın: Doğma yerleri ayarlanarak daha dengeli hale getirildi.
Akın: 3. sektöre ekstra saklanma yerleri eklendi.
Özelleştirme ekranının bloom ölçeği azaltıldı.
Oyuncular girmemeleri gereken yerlere girebiliyorlardı; bu hata düzeltildi.
Bir koridorda görünmez bir nesneyle çarpışılıyordu; bu hata düzeltildi.
Oyuncular drenaj sistemleri üzerinde diriltilemiyordu; bu hata düzeltildi.
Bazen köprüye tırmanma komutu çalışmıyordu; bu hata düzeltildi.
Oyuncular kalenin tepesine tırmanabiliyordu; bu hata düzeltildi.
Bazı borulardaki aydınlatma uygulamasındaki hata düzeltildi.
GIANT'IN GÖLGESI: İzleyici modunda serbest kameranın sınırları düzeltildi.
Kapılarla bazı etkileşimler düzeltildi.
MONTE GRAPPA: Oyuncular C noktasını olmaması gereken bir noktadan ele geçirebiliyordu; bu hata düzeltildi.
RUPTURE
Operasyonlar: Oyuncular, hazır olmayan Behemotta doğabiliyor ve sonra tekrar geri ışınlanıyordu; bu hata düzeltildi.
Operasyonlar: Kırılma’nın ilk sektöründe akıncılara bir tank eklendi
Operasyonlar: Bazı ele geçirme ve doğma noktaları ayarlanarak daha dengeli hale getirildi.
Fetih: Takım başına uçak sayısı 3’ten 2’ye düşürüldü.
Fetih: A ve D ele geçirme alanlarının boyutu değiştirildi.
Fetih: B ve C bayrakları birbirleriyle değiştirildi.
Fetih: 2. takım doğma yerinin yakınında çalılık içindeki motosiklet çalılıktan çıkarıldı.
Fetih: 2. takımın doğma yerleri geriye alındı.
Fetih: Her iki takıma da uçaksavar doğma alanı eklendi.
Fetih: Kullanılabilir olmaması gereken bir makineli tüfek mevzisi kaldırıldı.
Akın: Topluluk geri bildirimleri ve uzaktan ölçüm verileri dikkate alınarak birinci ve üçüncü sektörlerdeki müdafaa zayıflatıldı.
Akın: Akıncı tankı birinci sektörden üçüncü sektöre aktarıldı.
SINA ÇÖLÜ
Oyuncular belirli bir yönde Fk.96 sahra topundan çıkamıyordu; bu hata giderildi.
Sahra topu bir metre geri çekilerek biraz daha pay bırakıldı.
SOISSONS
Operasyonlar: Akıncıların vasıtaları karşısında denge unsuru olması adına, son sektöre müdafaacılar için fazladan bir uçaksavar eklendi.
Operasyonlar: Geri bildirim ve uzaktan ölçüm verileri dikkate alınarak denge ayarı yapıldı.
Operasyonlar: Oyuncular, hazır olmayan Behemotta doğabiliyor ve sonra tekrar geri ışınlanıyordu; bu hata düzeltildi.
Fetih: Sahra toplarının birindeki hata giderildi ve doğma kampıyla ilgili bir hata düzeltildi.
Fetih: Doğma yerleri, düşman yakınında olmayacak şekilde yeniden ayarlandı.
Fetih: Bazı ele geçirme alanlarının boyutu ayarlandı (çoğunlukla alan genişletildi).
Fetih: Takım başına tank sayısı 4’ten 3’e düşürüldü ve 3 tank doğma yerinden biri, en yakın ele geçirme noktasına (A ve E) taşındı. Böylece düşman takım bu tankları devre dışı bırakıp haritadaki tank durumunu etkileyebilecek. Ayrıca oyuncuların daha az kullandığı noktaların değeri de artacak.
Fetih: Tank yeniden doğma süresi artırılarak kullanım teşvik edildi.
Fetih: Takım başına uçak sayısı 2’den 1’e düşürüldü.
Fetih: Kahraman kiti doğuşunun yeniden doğma süresi azaltıldı.
Akın: Birinci ve üçüncü sektörlerdeki doğma durumu ayarlanarak müdafaacıların gücü azaltıldı.
Akın: Oyuncuların muharebe alanının dışında doğması sorunu giderildi.
İzleyici modunda serbest kameranın sınırları düzeltildi.
İç mekandayken ışıklama azaltıldı.
SÜVEYŞ: Oyuncu İngiliz karargahının yakınında bir çamur birikintisinde ölünce diriltilemiyordu; bu hata giderildi.
VERDUN TEPELERİ
Operasyonlar: Bazı ele geçirme ve doğma noktaları ayarlanarak daha dengeli hale getirildi.
Operasyonlar: Bilet sayısı 250’den 350’ye çıkarıldı.
Operasyonlar: Birinci sektördeki Howitzer, artık ilk taburdan 5 dakika sonra doğuyor.
Operasyonlar: Verdun’daki hava durumu düzenlendi.
Fetih: Bazı ele geçirme ve doğma noktaları ayarlanarak daha dengeli hale getirildi.
Fetih: Kahraman Kiti doğma gecikmesi ayarlandı.
Silahlar
Tüm keskin nişancı tüfekleri farklı kurma parçaları olacak şekilde düzeltildi.
2.00x ya da 1.25x büyütme kullanılırken dürbün sallanması yanlıştı; bu hata giderildi.
İngiliz anahtarı, vasıta tam olarak tamir edilmişken artık tamir sesleri çıkarmayacak ve tamir animasyonu oynatılmayacak.
İngiliz anahtarıyla tamir yaparken tamir göstergesi ilerleme durumu güncellenmiyordu; bu hata düzeltildi.
"The Seaforth Highlander" silah kaplamasının adında "Higlander” şeklinde yazım hatası vardı; düzeltildi. Artık bundan bir tane olacak.
M1903 Nişancı ve K.Nişancı’nın ateş hızı arayüzü 51 devirdi. Halbuki bu silahların doğru ateş hızı 54 devir. Bu hata düzeltildi.
K Mermileri tanklara 150 metreden uzak mesafelerden de hasar verebiliyordu; bu hata düzeltildi.
Chauchat’ın hava direnci değeri yanlış bir şekilde düşüktü; bu hata düzeltildi.
M1903 Deneysel’in tetik çekme ağırlığı, They Shall Not Pass’te yapılan ateş hızı değişikliğine uygun olacak şekilde artırıldı.
Martini-Henry’de K Mermi kullanılırken yaşanan doldurma sonrası gecikme kaldırıldı.
Villar-Perosa ile yakınlaştırma yaparken çapraz işareti kayboluyordu; bu hata düzeltildi.
Oyuncu ölünce kesilen bazı birinci şahıs silah doldurma animasyonları, oyuncu dirildikten sonra oynatılamıyordu; bu hata düzeltildi.
Askerler arası hiçbir engel yokken animasyon oynamadan oyuncu ölebiliyordu; bu süngü hatası giderildi.
Tüm bombalara 0,3 saniye atma gecikmesi eklendi
Tanksavar bombalarının standart askerlere verdiği hasar %10 azaltıldı.
Cephane sandığı ikmal hızı düzenleyicisi, tüm ölümcül bombalar için artırılarak 3x iken 3,5x oldu.
Bombalar artık oyuncu ikmal sandığının ya da paketinin yakınında değilse ikmal olmayacak.
Bombalar, 10 metrelik alan içindeki takım arkadaşlarıyla artık çarpışmayacak.
Gelen baskı, cephane sandığı yoksa bomba ikmal ilerlemesini durduracak; cephane sandığı varsa ikmal hızı normal değerin üçte ikisine düşecek.
12g Auto’nun namlu üstü pozisyonu düzeltildi.
Automatico’dan süngüyü tamamen kaldırmak yerine, süngü takılı değilken katlanmış süngü eklendi.
Bodeo1889’un 2x yakınlaştırma seviyesi yanlıştı; düzeltildi.
Hellriegel’in namlu ağzı görseli düzenlendi.
Lebel Model 1886’nın Piyade modelinde saçılma azalışı çok yavaştı; bu hata düzeltildi.
Lebel Model 1886’nın K.Nişancı modelinde ayak kullanımı, geri tepme ve nişansız ateş saçılmasını hiç etkilemiyordu; bu hata düzeltildi.
Lebel kullanılırken K Mermi simgesi görüntülenmiyordu; bu hata düzeltildi.
Vasıtalar
Topçu kamyonunda birinci şahıs kamerası yanlış konumda olabiliyordu; bu hata düzeltildi.
St. Chamond tankındaki 1. şahıs kamera, Haberci Güvercin Top Atışı için kamera geçişi yapılırken sürücü koltuğundan kalkılıp tekrar oturulunca sıfırlanmıyordu; bu hata düzeltildi.
BL9 Gaz Bombasının dost ateşi davranışı düzeltildi. Dost ateşi durduğunda artık baskı yerine hasar devre dışı kalacak.
St. Chamond silah bileşenleri, vasıtanın altından üstüne taşınarak sığ suda kullanılabilmeleri sağlandı.
Uçaksavar topunun uçaklara karşı patlama hasarı katsayısı artırıldı:
Uçak makineli tüfeklerinin çarpma etkisi kaldırıldı.
Çöl Zırhlı Treni uçaksavar mermisinin fizik darbesi kaldırıldı.
Oyuncu bazen konuşlanma ekranında kullanılabilir durumda bir yerine iki vasıta görüyordu; bu hata düzeltildi.
Top mermilerinin havada patlaması hatası düzeltildi.
Attan inerken kılıç sesi duyulmaya devam ediyordu; bu hata düzeltildi.
Kontroller
Alternatif ve Geleneksel Solak planlarıyla ilgili at yakın muharebe ve kamera değiştirme oyun kumandası düğme eşleme sorunları düzeltildi.
Sol düğmeler + Geleneksel Solak analog stick kombinasyonunda uçak gaz pedalı girdi eşlemesi düzeltildi.
Sahra Topu’nun Geleneksel Solak kontrol planında RS hem Adım At hem de Bak fonksiyonu için kullanılıyordu; bu hata giderildi.
Analog stick ile birlikte fare kullanıldığında tuş eşleme varsayılan fonksiyonlara geri dönüyordu; bu hata düzeltildi.
Analog Stick Hedef Alma İvmelenmesi ayarı için gelişmiş oynanış seçeneği eklendi. Bu seçenek, Battlefield 4’teki gibi analog stick kullanırken asker nişan alışının ayarlanabilmesini sağlıyor.
Atlarda Solak Alternatif kontrol cihazı için geçersiz tuş atama kaldırıldı. At Koşturma ve Yakın Muharebe sol analog stick tıklamasına atanmıştı; ancak böyle bir şey mümkün değil. Yakın muharebe hücum ataması kaldırıldı; artık yalnızca at koşturma tetiklenecek (yakın muharebe hücumu hiçbir şekilde tetiklenmeyecek).
Sürünmeye geçerken üst üste binmeye yol açan sorun giderildi.
Suya dalma ve yeniden su yüzeyine çıkma, artık sadece asker önceki dalma veya yüzeye çıkma animasyonunu tamamladıktan sonra tetiklenebilecek.
Üst üste binmeden sonra bazı girdiler çalışmıyordu; bu hata düzeltildi.
Analog stickler ve oyun kumandalarının ölü alanları ayrıldı.
Oyun kumandası çubuklarının ve analog sticklerin eksenel ölü alanlarının ayarlanabilmesi için seçenekler eklendi.
Çubuklar ve oyun kumandası tetik düğmeleri (L2/R2) için maks. girdi eşik değerlerinin ayarlanabilmesi için seçenekler eklendi.
Yapay Zeka
Manga sayısı metin öğesinin RTL hizası, Arapçada üst üste binmeyi önlemek için değiştirildi.
Kit rütbesinin hizası Arapçada düzgün görüntülenecek şekilde değiştirildi.
Arapçada silahlar ve madalyalar için ilerleme takipçisi metninin hizası değiştirildi.
Arapçada XP takviyesi yüzdesinin hizası değiştirildi.
Skor tablosundaki sütunlar ayarlanarak skor ve gecikmenin istenen yazı tipi boyutunda olması sağlandı.
XP takviyesi ve kilit için manga menüsünde üst üste binme sorunu giderildi.
Öldürme kamerasında bazen yanlış silah ve silah kaplaması görüntüleniyordu; bu hata giderildi.
Manga XP takviyesi logosu artık vurgulanmaya doğru tepki veriyor.
Oyuncu kendisini gaz bombası ya da yakıcı bombayla öldürdüğünde civardaki sıhhiyecileri göremiyordu; bu hata düzeltildi.
Menü sisteminde Savaş Tahvilleri ile satın alınan silahlar, özelleştirme ekranında kilidi açılmış görünmüyordu; bu hata düzeltildi.
Bazı oyun mesajları sohbette görüntülenmiyordu; bu hata düzeltildi.
Sıhhiyeci dışındaki sınıflarda ölüm halinde “Yakın Sıhhiyeciler” listesi görüntülenebiliyordu; bu hata düzeltildi. Bazı nadir durumlarda halen görüntülenebilir.
Harita oylama sırasında her iki bölmede de aynı harita görünebiliyordu; bu hata düzeltildi.
Oyuncunun Oluşturduğu içeriği kapatmak için bir oynanış seçeneği eklendi.
Ağ
Hareket başladığında izleyici ekranda seğirme görüyordu; bu hata düzeltildi.
Tüm platformlarda Skor Tablosunda Ping yerine Gecikme kondu.
Sunucu vuruş algılaması kullanıldığından, 100ms’den hızlı bağlantısı olan oyuncuların kendi vuruşları önce gelecek; bu durum sağ üst köşedeki simgeyle gösterilecek.
Böylece köşede vurulma etkileri azaltılacak ve yüksek ping’li oyuncuların oyuncu vurduğu için cezalanması engellenecek.
Seğirme yaşayan oyuncuların dışdeğerleme uygulaması iyileştirildi. Hareket artık çok daha akıcı olacak ve diğer istemciler daha iyi vuruş algılaması yapabilecek.
Ağ gecikmesi uyarı simgelerinin eşik değerleri azaltıldı.
Ölen oyuncu hala hayattayken sıktığı merminin verdiği hasar artık sayılacak. Bu durum adil bir ölüm alışverişine olanak tanıyor.
Ağ senkronizasyonu sırasında seviye yükleme süreleri kısaltıldı. Böylece devam eden karşılaşmalara katılma süresi kısalacak.
Ağ bağlantısı sırasında vuruş bilgisi diğer bilgilerden öncelikli olacak.
Mermi çarpma efektinin yanlış çarpma pozisyonlarında görünmesi hatası düzeltildi.
Vuruş efekti ağ bağlantılı nişancı/ateş etmeyle daha senkronize hale getirildi.
Uyarı simgeleri artık işlemci sıçramaları yerine ortalama fps-fps değerine göre tetiklenecek.
Gecikme telafisini hesaplayan algoritma iyileştirildi.
Diğer
Harita yükleme sürelerini gereksiz uzatan bir hata giderildi. Harita başına yaklaşık 10 saniye daha hızlı yükleme yapılacak.
Oyun SLI mdunda çalıştırıldığında sudaki titreme sorunu giderildi.
İyileştirme ve dirilme skor tutma kriteriyle ilgili bir takip sorunu giderildi.
Resmi deneyimlerde harita oylama artık varsayılan olarak açık.
Emeği geçenler bölümü güncellendi.
Kiralanmış sunucularda nişan desteğini kapatma seçeneği eklendi.
Üstünlük’te aynı anda 24 oyuncu bağlandığında sunucu çöküyordu; bu hata düzeltildi.
Oyuncular XP kazanmak için vasıtalara hasar verme ve tamir etme açığından yararlanıyordu; bu hata düzeltildi. Açık kapatıldı!
Oyuncu yeniden doğduğunda eski ceset artık her zaman otomatik olarak kaldırılacak. (Kendi ölü cesedini görmek pek hoş bir şey olmasa gerek.)